Главная » 2010 » Март » 1 » Надувна реклама
17:02
Надувна реклама
Надувна реклама

Історія розвитку повітряної реклами не має чіткої хронології та послідовності. Згадуються старі літаки з відкритою кабіною пілота, до фюзеляжу яких були прив'язані плакати з рекламним повідомленням, згадуються реклами на прапорах і транспарантах. Все це, в принципі, була повітряна реклама. Її основною ідеєю було те, що «земна людина» зможе звикнути до «незвичайного земному», а «незвичайне небесне» для нього ніколи не зможе стати звичним або звичайним.
Говорячи про повітряну рекламу в контексті продукції, ми часто можемо використовувати і інший термін - «надувна реклама», тому що наші повітряні рекламоносії - це, в першу чергу, надувні конструкції (великі кулі, Геостат, аеростати, рекламні дирижаблі, інші воздухоопорние споруди та повітряні конструкції). Інші ж оригінальні рекламоносії, такі як надувні атракціони, надувні гірки й надувні батути, вже не підпадають під визначення «повітряна реклама» (оскільки вони не парять в повітрі), але «надувна реклама» - буде абсолютно точною назвою для цієї групи надувних рекламних виробів.

Багато прогресивні рекламісти та учасники різноманітних виставок і ярмарків вже добре знайомі з такими експонатами нашого асортименту надувний реклами, як надувні модулі, надувні приміщення, пневмостенди, пневмотумби та інші надувні рекламні пневмо конструкції. Рекламщики давно помітили той факт, що у випадках, коли оригінальні рекламоносії виконують будь-яку додаткову функцію (на додачу до рекламної), то такі рекламоносії стають ще оригінальніше, вони сприймаються яскравіше і чіткіше, реклама на них виходить дієвіше і ефективніше. Надувні і повітряна реклама підтверджує це переважною більшістю випадків застосування надувних рекламоносіїв.
Просмотров: 1488 | Добавил: Maks_03 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]